هدست گیمینگ اونیکوما مدل X15PRO

موجود

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
تماس بگیرید

توضیحات

هدست گیمینگ اونیکوما مدل X15PRO

هدست  بازی سیمی Onicoma R15 مدل X15 PRO با طراحی کاربردی و ارگونومیک که گزینه مناسبی برای استفاده طولانی مدت حتی در هوای گرم می باشد. کیفیت صدای ارائه شده به لطف قطر 50 میلی متر و بلندگوی سه بعدی بسیار عالی است و کاربر می تواند به طور کامل خود را در محیط و شرایط پخش قرار دهد.داشتن میکروفون با قابلیت لغو صداهای حواس پرتی محیط و انتقال صدای واضح از دیگر موارد است. ویژگی عالی این هدست می باشد.

هدست گیمینگ اونیکوما مدل X15PRO

درایور هدست گیمینگ با سیم RGB 50 میلی متری Onicoma X15 PRO

هدست بازی سیمی Unicoma X15 PRO RGB با درایور 50 میلی‌متری، فرکانس 20 تا 20000 هرتز، امپدانس 15±15 درصد و حساسیت 102±3 دسی‌بل، صدایی با کیفیت سه بعدی و با کیفیت بالا ارائه می‌کند. توجه به جزئیات صدای ارائه شده توسط این هدست به حدی است که در بازی های حرفه ای بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و کاربر حتی می تواند صدای پای حریف را در بازی بشنود.

 

طراحی ارگونومیک هدست گیمینگ Onicoma X15 PRO RGB

ین هدست گیمینگ دارای یک هدبند قابل تنظیم است که برای سایزهای مختلف قابل تنظیم است. گوشی های این هدست با مموری فوم نرم و ضد تعریق پوشانده شده است که در استفاده طولانی مدت و یا در تابستان و هوای گرم به راحتی بدون ایجاد مشکل و آسیب به گوش قابل استفاده است. میکروفون این هدست قابلیت تنظیم و قرارگیری در شرایط مختلف با توجه به شرایط کاربر را دارد.

هدست گیمینگ اونیکوما مدل X15PRO

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.