ماوس گیمینگ اچ پی مدل G270

دسته:

موجود در انبار

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
144,350 تومان
- +

توضیحات

ماوس گیمینگ اچ پی مدل G270

ماوس بازی در واقع یک ماوس با عملکردهای اضافی است که آن را برای بازی های رایانه ای و برنامه نویسی با شدت بالا مناسب می کند. این ویژگی ها اغلب شامل دکمه های قابل برنامه ریزی، حساسیت بالاتر، وزن قابل تنظیم و زمان پاسخگویی سریعتر است. ماوسی که شما را وارد دنیای بازی های نبرد نهایی کند چه فایده ای دارد؟ اگر به دنبال یک ماوس گیمینگ هستید که بتواند سرگرمی شما را به سطح بالاتری برساند، ماوس گیمینگ سیمی HP HP M270 را به خانه بیاورید که ویژگی های فوق العاده ای برای سرگرمی شما دارد. این ماوس بازی ترکیبی شگفت انگیز از فناوری و استفاده آسان است. این واقعا کارآمد است و حداکثر بهره وری را در هر زمان تضمین می کند.

ماوس گیمینگ سیمی HP M270 یک ماوس گیمینگ ایده آل برای کسانی است که به دنبال راحتی مطلق هستند. اپتیک پیشرفته پیشرفته برای موقعیت یابی دقیق. با 4 سرعت DPI اختیاری، سرعت حرکت ماوس قابل تنظیم است. سازگار با ویندوز XP / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10.

ویژگی های عالی

ماوس گیمینگ سیمی HP M270 برای گیمر نهایی طراحی شده است. دکمه تا 3 میلیون بار، ردیابی نوری با کیفیت بالا (3200 DPI) کنترل نشانگر پاسخگوتر را فراهم می کند. با ماوس پد رنگارنگ توصیه کنید. این مدل ارگونومیک و سبک است.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.