گوشی شیائومی 12T ظاهرا قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا مشخصات کامل آن توسط Xiaomiui فاش شده است. مشخصات این‌ گوشی احتمالا به صورت زیر خواهد بود.

شیائومی 12T از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل و‌ نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد بود و از فناوری HDR10+ پشتیبانی خواهد کرد. همچنین یک سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر آن وجود خواهد داشت.

دوربین‌های این گوشی شامل یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و سه دوربین ۱۰۸/۸/۲ مگاپیکسلی در پشت ‌گوشی خواهد بود و در بخش نرم‌افزار رابط کاربری MIUI 13 را بر پایه اندروید ۱۲ اجرا خواهد کرد. 

در داخل این‌ گوشی از تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا در کنار ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد و باتری آن ظرفیتی برابر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد داشت که با سرعت ۶۷ وات شارژ خواهد شد. 

البته یک مدل 12T پرو هم وجود خواهد داشت که گفته می‌شود‌ مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ پلاس خواهد بود و‌ از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و شار ژسریع ۱۲۰ وات استفاده خواهد کرد. 

سری شیائومی 12Tدر واقع نسخه تغییرنام یافته ردمی K50s خواهد بود و شیائومی ابتدا آن را در هند و سپس بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. 

منبع: Gizmochina



اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/228991/xiaomi-12t-full-specifications-tipped-once-again/