حافظه SSD اینترنال CS900 120GB پی ان وای

دسته:
ویژگی‌ها
گارانتی: گارانتی اصلی الماس
برند: PNY
نوع رابط: SATA0.3
نوع حافظه: اینترنال

موجود

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
750,150 تومان

موجود

- +

توضیحات

حافظه SSD اینترنال CS900 120GB پی ان وای

SSD داخلی PNY CS900 دارای ظرفیت 120 گیگابایت می باشد، علاوه بر این سرعت خواندن اطلاعات در این SSD 515 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن اطلاعات 490 مگابایت بر ثانیه می باشد، بنابراین سرعت و عملکرد سیستم کاربر افزایش چشمگیری خواهد داشت. SSD داخلی PNY CS900 با ظرفیت 120 گیگابایت از طریق رابط SATA III 6Gb/s به مادربرد کامپیوتر متصل می شود و داده ها را انتقال یا دریافت می کند. همچنین معماری استفاده شده در این حافظه سه بعدی TLC است که حجم ذخیره سازی این SSD را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

فلش TLC استفاده شده در این حافظه داخلی cs900 به کاربر کمک می کند تا سیستم خود را راحت تر و سریع تر بوت کند. نوع فرم فاکتور 2.5 اینچی این SSD نیز تعویض هارد لپ تاپ را آسان کرده و فضای ذخیره سازی عظیمی را برای انتقال اطلاعات در اختیار کاربر قرار می دهد. نوع ساختاری SSD به گونه ای است که گرمای کمتری نسبت به HDD تولید می کند، بنابراین فن کامپیوتر کمتر درگیر خنک سازی می شود.

این محصول از فناوری Cool and Quiet پشتیبانی می کند که به خنک سازی و کاهش نویز کمک می کند. همچنین دارای فناوری Energy EfficientF می باشد که مصرف برق را کاهش می دهد و از دیگر ویژگی های این محصول می توان به فناوری Shock Proof اشاره کرد که از نفوذ ضربه به درایو جلوگیری می کند.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

گارانتی اصلی الماس

برند

PNY

نوع رابط

SATA0.3

نوع حافظه

اینترنال

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.