کابل MHL تبدیل lightning به HDMI

موجود در انبار

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
635,250 تومان
- +

توضیحات

کابل MHL تبدیل lightning به HDMI

صفحه نمایش 1080p HD: پشتیبانی از تماس های ویدیویی از FaceTime، Skype، WhatsApp. این برنامه از پخش ویدئوها، تصاویر، بازی ها، نمایش اسلاید به فیس بوک، یوتیوب، توییتر، اینستاگرام، Reddit، Pinterest، Snapchat، IDMB، Microsoft Office و غیره پشتیبانی می کند. روی صفحه نمایش تا حد امکان بزرگ FullHD 1080P. (توجه: فقط تلویزیون و پروژکتور را وصل کنید، کامپیوتر یا لپ تاپ را وصل نکنید.)
توجه: با ویدیوهای پولی درون برنامه‌ای مانند Netflix، Amazon Prime Video، Hulu، Comcast TV، HBO go، Honda Motor، Xfinity، Vudu، DIRECTV و غیره سازگار نیست. زیرا این برنامه رمزگذاری شده است و مجوز شخص ثالث ندارد. نرم افزار مهمانی را به اشتراک بگذارید
کاربر:
نصب آسان – پورت شارژ USB باید متصل باشد، در غیر این صورت محصول کار نخواهد کرد. می‌تواند از YouTube/Office/Safari/Chrome/FaceTime پشتیبانی کند، در حالی که از NETFLIX/Amazon Video/DIRECTV/Hulu پشتیبانی نمی‌کند. و ممکن است از ویدیوهای پولی در برنامه پشتیبانی نکند.!!! به عنوان آخرین کابل لایتنینگ به HDMI، نیازی به نصب نرم افزار یا برنامه درایوری ندارد، فقط با این کابل گوشی خود را به HDTV متصل کنید. نسبت به محصول نسل اول شما را راحت تر می کند.

قیمت خرید کابل MHL برای تبدیل لایتنینگ به HDMI، صفحه نمایش کوچک به صفحه نمایش بزرگ. با استفاده از این کابل آداپتور لایتنینگ به HDMI، می توانید به راحتی آنچه در دستگاه آیفون خود نمایش داده می شود را روی صفحه نمایش آیفون خود دانلود کنید. به عنوان HDTV، پروژکتور و کامپیوتر و منعکس کننده. فقط لایتنینگ را وصل کنید
کابل دیجیتال AV به کانکتور لایتنینگ دستگاه، سپس به تلویزیون یا پروژکتور شما.

قیمت خرید کابل MHL برای تبدیل لایتنینگ به HDMI، سازگاری این کالا از چندین دستگاه مانند آیفون X/iPhone 8/8 Plus، iPhone 7/7 Plus، iPhone 6s/iPhone 6s Plus، iPhone 6/6 Plus، پشتیبانی می کند. Pad Air/mini/Pro، Pod touch (نسل پنجم را فعال می کند). ) پشتیبانی از تبدیل سیگنال صوتی/تصویری آیفون به سیگنال دیجیتال HD در تمامی تلویزیون های دارای پورت HDMI.

طراحی طول 2M/6.5FT: به اندازه کافی طولانی است که محدوده فوق العاده ای داشته باشد، به شما امکان می دهد موسیقی، ویدیو، فایل ها را با خانواده یا یک جلسه به اشتراک بگذارید. با همکاران خود به اشتراک بگذارید.

مبدل MHL Lightning به HDMI پشتیبانی کامل از 1080p پشتیبانی از تمام وضوح تصویر و فرمت های صوتی، از جمله ویدئو HDTV و صدای دیجیتال، بازتاب آنچه روی صفحه نمایش دستگاه شما است – از جمله برنامه ها، ارائه ها، پشتیبانی از وب سایت ها، نمایش اسلاید و موارد دیگر – در تلویزیون شما، مانیتور دارای HDMI ، پروژکتور یا سایر نمایشگرهای سازگار تا 1080p HD.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.