کابل لایتنینگ به Type c بیسوس Baseus Display Fast Charging cable CATLSK-01طول یک متر توان 20 وات

ویژگی‌ها
گارانتی: 6ماه گارانتی رابین ویرا
رنگ:
طول کابل: 1متر
توان خروجی: حداکثر 20WPD

موجود در انبار

ارسال توسط قیمت خرید فروش | مستر جانبی
329,800 تومان
- +

توضیحات

کابل لایتنینگ به Type c بیسوس Baseus Display Fast Charging cable CATLSK-01طول یک متر توان 20 وات

با نگاهی به کانکتور کابل لایتنینگ نوع C Baseus Display CATLSK-01 می توانید برق ورودی گوشی خود را مشاهده کنید. زیرا یک صفحه نمایش کوچک روی کانکتور کابل قرار داده شده است تا میزان دقیق برق را در لحظه مشخص کند. این کابل از یک طرف Type-C و از طرف دیگر لایتنینگ و 10 متر طول دارد که با اتصال این کابل به آیفون حداکثر 20 وات توان PD را دریافت خواهید کرد.

 

بر روی کانکتور کابل Type-C-Beissus CATLSK-01، یک صفحه نمایش دیجیتال وجود دارد که هنگام اتصال به دستگاه، توان خروجی را به صورت بلادرنگ نشان می دهد. تراشه هوشمند تعبیه شده در این کانکتور می تواند به طور خودکار جریان و ولتاژ را تنظیم کند. به این ترتیب هر گوشی با توجه به توان خود شارژ دریافت می کند و باتری آن آسیبی نمی بیند.

 

انتقال و جریان داده ها

حداکثر جریان کابل Baseus Display CATLSK-01 9V/2.22A است که به شما امکان می دهد دستگاه را با سرعت فوق العاده بالا شارژ کنید.
این کابل علاوه بر شارژ، امکان انتقال اطلاعات و داده ها را نیز فراهم می کند. با استفاده از این کابل به راحتی می توانید اطلاعات خود را با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه انتقال دهید.

 

کابل بافته شده بادوام

بدنه کابل بیسوس Type-C دارای روکش پلاستیکی به هم پیوسته است که مقاومت آن را در برابر کشش، پارگی و گره خوردن افزایش داده است. کانکتورها همچنین با آلیاژ روی پوشانده شده اند تا در برابر گرما مقاومت کنند.

طول کابل CATLSK-01 برابر با 1 متر است و دارای لایه های تقویت کننده برای جلوگیری از خم شدن در کانکتورها می باشد.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

6ماه گارانتی رابین ویرا

رنگ

طول کابل

1متر

توان خروجی

حداکثر 20WPD

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.