سامسونگ قصد در سال ۲۰۲۳ گوشی‌های جدیدی برای سری گلکسی A حود معرفی کند که یکی از آن‌ها گلکسی A24 خواهد بود. حالا رندرهای این گوشی فاش شده که دید بسیار خوبی از طراحی آن در اختیار ما قرار می‌دهد. 

این تصاویر را یک افشاگر مطرح به نام TheTechOutlook منتشر کرده است که و همانطور که می‌بینید،  گلکسی A24 از طراحی ناچ قطره‌ای در پنل جلوی خود بهره می‌برد و ظاهرا در زیر نمایشگر خود یک حسگر اثر انگشت دارد. دکمه‌های داور و ولوم در سمت راست گوشی و یک شیار سیم کارت در سمت چپ آن قرار دارند‌. ‌

در پنل پشتی گلکسی A24 یک سیستم دوربین سه‌گانه با یک فلاش LED وجود دارد و رنگ‌بندی این گوشی شامل نقره ای، قرمز تیره و سبز روشن خواهد بود. گلکسی A24  ظاعرا مثل مدل قبلی خود در دو نسخه 4G و 5G عرضه خواهد شد و تصاویر امروز متعلق به نسحه 4G هستند. 

طبق شایعات، این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با وضوح FHD+ خواهد بود و در داخل خود از ترشه هلیو G99 در کنار ۴ گیگابایت رم بهره خواهد برد. همچنین سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۳ خواهد بود. 

دوربین‌های پشت گلکسی A24 شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود و در پنل جلوی آن یک دوربین سلفی ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. در ضمن، منبع تغذیه آن یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات خواهد بود. 

در هر حال، باید متتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ این‌ گوشی را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

منبع: Gizmochina



اتاق خبر مستر جانبی

منبع: https://techfars.com/245151/samsung-galaxy-a24-leaked-renders-emerge-to-reveal-design/